ZA SVE JE KRIVA KANADA: 3000 BMW-a stoje na ledini

Nakon vijesti o 9.000 novih Mercedesa koji su zbog nedostataka u proizvodnji dovezeni na aerodrom u blizini Bremena u Njemačkoj i koji još čekaju da gazde iz Štutgarta odluče šta će s njima, sada Jalopnik donosi priču o još jednom masovnom „umiranju” luksuznih njemačkih automobila koji se nikada neće prodati, smeštenih na nekom mega parkingu. Ovoga puta je riječ o modelima BMW-a.

Cijela priča počinje 2015. godine kada je kanadsku luku Halifaks pogodilo veliko zimsko nevrijeme, kada se tamo u procesu transporta s broda na željeznicu i puteve prema salonima i dalje do krajnjih kupaca, zateklo 2.966 naručenih novih BMW-a i Minija. Utovar se zbog vremenskih (ne)prilika značajno odužio, a pritom je automobile more dobro „zasolilo”.

Za regulatorno tijelo kanadske Vlade za transport – Transport Canada nije bilo dileme: zbog snažne izloženosti pogubnom uticaju slane morske vode, BMW je dobio nalog da tih 2.966 vozila mora povući s tržišta.

U Minhenu su tada odlučili da isporuka vrijedna oko 150 miliona eura ne isplati da se vraća u fabriku jer bi prepravke koje je propisalo tijelo kanadske vlade, koštale više od vrijednosti kontingenta.

BMW plac

Nakon zvaničnog opoziva za BMW i Mini modele iz slučaja Halifaks u kome se pominje „rizik od nastanka korozije na vitalnim djelovima za pokretanje motora te potencijalnim problemima s podmazivanjem zbog izloženosti morskoj vodi” kupci su dobili druge, nove automobile, a modele iz opoziva više niko nije pominjao.

Slični članci

Portal Jalopnik kojima se javio jedan čitalac s fotografijama otkriva šta se dogodilo s tih gotovo tri hiljade luksuznih automobila – već više od četiri godine jednostavno stoje na otvorenoj ledini aukcijske kuće Adesa u kanadskom Vankuveru gdje propadaju.

Modeli koje je čitalac fotografisao su Serija 3, sportski coupe M4 te nekoliko primjeraka luksuznog sportskog coupea M6. Cijela lista od 2.966 primeraka obuhvata modele serije 2, 3, 4, 5, 6 i 7, električni i3, hibridni i8 te X1 i Z4. Na velikoj livadi se mogu vidjeti i brojni primerci Mini Coopera, Cabrija i Pacemana.

Ovim povodom urednici Jalopnika su se obratili direktno BMW-u Canada odakle su dobili odgovor da oni ne mogu da znaju ništa o tim automobilima bez broja šasije…

Na kraju, sve upućuje na to da je riječ o automobilima iz slučaja Halifaks koji su jednostavno prepušteni propadanju jer nemaju dozvolu za prodaju u Kanadi, kao ni u trećim zemljama…

U svjetu automobilskog biznisa ovo je još jedan tipičan primjer kontrolisanog troška…

Izvor: Jutarnji.hr

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije izdvojeno.ba.