SAVJETI: Zašto ne trebate okretati volan u mjestu

Brzo okretanje volana, dok je vozilo zaustavljeno, znatno povećava opterećenje upravljačkog mehanizma, trapa (kuglastih zglobova i spona) te povećava trošenje guma.

Po tome se vidi i kvalitet vozača. Posebno su opterećeni automobili s električnim servouređajem, kod kojih se tada nekontrolisano povećava opterećenje na zupčastoj letvi i prenosnoj polugi.

Recept je jednostavan: prilikom manevrisanja i okretanja volana dovoljno je lagano pomicati automobil naprijed ili nazad (laganim otpuštanjem kvačila).

Time se višestruko smanjuje opterećenje svih bitnih dijelova upravljačkog mehanizma i trošenje guma.

Korisno je i izbjegavati energične i nagle okrete upravljačem. Važno je da su gume propisno naduvane (uvijek savjetujemo nivo za puno opterećenje ili desetinku više). (autoportal.hr)

Slični članci

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije izdvojeno.ba.