POČNITE UČIT MANDARINSKI: Kinezi će raditi dionicu na koridoru 5C

Riječ je o dionici Počitelj – Zvirovići, na čiju se gradnju čeka već pet godina

Uprava „Autocesta Federacije BiH“ odlučila je da će dvije kineske kompanije graditi najvredniju dionicu autoputa na Koridoru 5C, Počitelj – Zvirovići, čija je ukupna vrijednost 200 miliona maraka (100 miliona eura), saznaje „Dnevni avaz“.

Najbolja ponuda

Radi se o dionici autoputa dugoj 11 kilometara, u koju spada i gradnja mosta Počitelj, ukupne dužine 945 i maksimalne visine 100 metara.

Najpovoljniju ponudu za gradnju ove dionice poslale su kineske kompanije „China State Construction Engeering Company“ i „Synohydro Power China“, što su „Autoceste FBiH“ i prihvatile nakon svih evaluacijskih provjera.

Ovu dionicu autoputa finansira Evropska investicijska banka (EIB), koja je, kako nam je potvrđeno, konačno dala zeleno svjetlo za dodjelu ugovora i početak gradnje.

No, za razliku od prethodnih tendera, EIB je prvi put dao saglasnost za firme koje su predložile „Autoceste FBiH“.

Prema informacijama „Avaza“, „China State Construction Engeering Company“ obavezao se da će dionicu ceste s obje strane mosta i čvor Počitelj završiti za 66,2 miliona eura, a „Synohydro Power China“ most za 32,8 miliona eura.

Slični članci

Tri tendera

Na gradnju ove dionice autoputa čeka se već pet godina, a ranije je EIB dva puta poništavao tender. Ovog puta, poslali su svog konsultanta, koji je nadzirao kompletnu tendersku dokumentaciju i vodio s „Autocestama“ cijeli posao.

Ranije su „Autoceste“ poslove dodjeljivale konzorciju „Strabaga“ i „Euroasfalta“.

Ko se žalio

Saznajemo da se austrijski „Strabag“ žalio naodluku „Autocesta FBiH. Ta je kompanija, prema dokumentima u koje smo imali uvid, poslala ponudu za gradnju autoputa u iznosu od 80,7 miliona KM. Turski „Cengiz“ poslao je ponudu od 79,3 miliona eura. Odluka o žalbi trebala bi biti poznata u narednih 15 dana, ali s obzirom na to da je EIB već dao saglasnost, teško da može bilo šta promijeniti.

Most Počitelj najduži je most na Koridoru 5C, čijom je gradnjom predviđeno spajanje dvije obale rijeke Neretve. Izvor: Avaz

Ostavite komentar

Vaša email adresa neće biti javno objavljena.

Izneseni komentari su privatna mišljenja autora i ne odražavaju stavove redakcije izdvojeno.ba.